2015. március 11., szerda

MBT szandál 36 1/3 (eredeti) vil.szürke, újszerű - Jelenlegi ára: 23 000 Ft

Elvileg uniszex, de méretéből fakadóan talán inkább női szandi.  
Kb. 5 alkalommal viseltem, mikor a reumatológus kiderítette, hogy az én derékproblémám olyan típusú, amin úgysem segít. Ezért adom el.  
Minden cipőm, szandim 37-es. MBT-ből (elől, hátul nyitott) pontosan akkora kell, amekkora a lábhossz mezítláb/zokniban. Ezt a méretet tehát elsősorban 37-es cipőket hordóknak ajánlom.
Kisebb szennyeződések voltak rajta, azoktól teljesen megtisztítottam. Így gyakorlatilag újnak néz ki.  
Eredeti doboza megvan. A talpához vettem annak idején ápoló zselét, mely az állagmegóváshoz szükséges. Bontatlanul adom a szandihoz ajándékba.  
Kb. 3 éve vettem, az ára 50-60eFt között volt, pontosan sajnos nem emlékszem.  
Budapesten és környékén szívesen házhoz viszem.  


Jelenlegi ára: 23 000 Ft

Az aukció vége: 2015-03-24 10:13
. MBT szandál 36 1/3 (eredeti) vil.szürke, újszerű - Jelenlegi ára: 23 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése